Omletbloggen

Ett meddelande från Omlet

Vi har fått många frågor över de senaste dagarna kring beställningar och leverans. Vi kan försäkra er om att våra lager är öppna som vanligt, och att all kontorspersonal arbetar hemifrån.

På grund av en plötslig ökning av efterfrågan för vissa produkter kan leveranstiden vara något längre än vanligt. Vi har gott om produkter som redan är på väg, och du kan förbeställa online precis som vanligt. Bredvid köp-knappen står ett förväntat avsändningsdatum. Det visas också i kassan.

Vi kommer mejla dig igen när din beställning har skickats, och du kan alltid mejla vår fantastiska kundtjänst när som helst för att ändra din beställning.

Vänligen notera att när din beställning har skickats från oss är det bäst att använda leveransbolagets spårningstjänst för att hålla koll på din beställning. Vi kommer alltid mejla dig spårningsinformation när denna finns tillgänglig. Leverans tar i nuläget ibland något längre tid än vanligt eftersom leveransbolagen måste anpassa sig efter rådande regler och bestämmelser. Vänligen notera att det är möjligt att du får din beställning i flera delar på olika dagar.

Vi på Omlet finns här för dig! Vi kommer fortsätta med kampanjer och tävlingar som vanligt (kolla våra sociala medier eller nyhetsbrev för att hålla dig uppdaterad), och vi gör vårt bästa för att hålla era husdjur glada under de kommande veckorna!

Varma hälsningar från oss på Omlet

This entry was posted in Husdjur