Omletbloggen

Ett meddelande från Omlet

Vi har fått många frågor över de senaste dagarna kring beställningar och leverans. Vi kan försäkra er om att våra lager är öppna som vanligt, och att all kontorspersonal arbetar hemifrån.

På grund av en plötslig ökning av efterfrågan för vissa produkter kan leveranstiden vara något längre än vanligt. Vi har gott om produkter som redan är på väg, och du kan förbeställa online precis som vanligt. Bredvid köp-knappen står ett förväntat avsändningsdatum. Det visas också i kassan.

När du lägger en beställning för en produkt som inte finns i lager just nu kommer vi inte dra pengarna från ditt konto förrän dagen innan varan är redo att skickas. Vi kommer mejla dig igen när din beställning har skickats, och du kan alltid mejla vår fantastiska kundtjänst när som helst för att ändra din beställning.

Vi på Omlet finns här för dig! Vi kommer fortsätta med kampanjer och tävlingar som vanligt (kolla våra sociala medier eller nyhetsbrev för att hålla dig uppdaterad), och vi gör vårt bästa för att hålla era husdjur glada under de kommande veckorna!

Varma hälsningar från oss på Omlet

This entry was posted in Husdjur